Close

Професійне зростання викладачів: стажування від COMSUS та Foundation Zofia Zamenhof, Warsaw, Poland

Старший викладач кафедри КТ Королюк Ростислав Ігорович успішно пройшов он-лайн програму наукового та педагогічного стажування на тему: ”The power of social media in the professional development of university representatives: personal brand, tools for educational products, promotion of sustainable development values” (Сила соціальних мереж у професійному розвитку викладачів університету: особистий бренд, інструменти освітніх продуктів, просування цінностей сталого розвитку).

Програма стажування організована Київською бізнес-школою на базі міжнародного проєкту “COMSUS. Development of sustainable communications of Higher education institutions in social media” Erasmus + (Project nº 2022-1-PL01-KA220-HED-000090164) та Foundation Zofia Zamenhof, Warsaw, Poland.

COMSUS проект спрямований на розвиток навичок, необхідних для ефективної взаємодії в соціальних мережах, щоб допомогти ВНЗ просувати спільні цінності, співпрацювати для досягнення спільних цілей у майбутньому на принципах толерантності, креативності та співпраці.

Foundation Zofia Zamenhof – це фонд, спрямований на поширення ідей свободи, правил демократії, культурного розмаїття та толерантності. Робота фонду також спрямована на освіту та навчання в аспекті міжнародного співробітництва.

В рамках програми стажування у співпраці з викладачами Кафедри управління інноваційною діяльністю та сферою послуг ТНТУ старший викладач кафедри КТ Королюк Р. І. підготував науково-методичну доповідь на тему: «Власний досвід побудови сталих комунікацій ВНЗ у соціальних мережах (на прикладі кафедр управління інноваційною діяльністю та сферою послуг та комп’ютерно-інтегрованих технологій ТНТУ)» (Керівник: д.е.н., професор кафедри управління інноваційною діяльністю та сферою послуг Людмила МАЛЮТА, за участю старшого викладача кафедри КТ ТНТУ Ростислава КОРОЛЮКА, аспірантки кафедри УІДСП ТНТУ Софії КОРОЛЮК, асистентки кафедри УІДСП ТНТУ Ірини ГАЛИЦЬКОЇ).

 Презентація науково-методичної доповіді включала в себе наступні компоненти:

  • порівняльний аналіз активності та популярності кафедр у соціальних мережах,
  • статистики обох кафедр щодо контенту охоплення,
  • взаємодії та приросту шанувальників,
  • здійснено SWOT- аналіз з виокремленням сильних , слабких сторін, ризиків та можливостей використання соціальних мереж для забезпечення розвитку університету та у контексті популяризації та активізації освітніх програм, продуктів і послуг, просування цінностей сталого розвитку.

 

Серед запропонованих напрямків розвитку соціальних мереж акцентовано увагу:

  • на чітко визначену стратегію,
  • таргетовану рекламу,
  • формування регулярного контенту (проведення спільних онлайн трансляцій із стейкхолдерами, використання різноманітних форм контенту ) та його адаптацію (пристосування контенту за призначенням соціальної мережі) тощо.

Набуття навичок з інтеграції соціальних мереж у навчальний процес є важливим етапом у професійному розвитку викладача.

Участь у подібних міжнародних програмах стажування дозволяє підвищити якість рівня комунікації викладацького складу та студентів.

Вітаємо ст. викладача кафедри КТ Королюка Р. І.  з новим досягненням у професійному розвитку!

Related Posts

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *